Hulppagina Mijn Loket
Gepubliceerd op: 15-12-2016
Geprint op: 17-09-2021
https://www.rotterdam.nl/bestuur-organisatie/hulppagina/
Ga naar de hoofdinhoud

Wanneer u een bestelling met iDEAL betaalt in Mijn Loket, krijgt u na uw akkoord een bevestiging van uw bank. U kunt de bevestiging via de website uitprinten, vlak na het betalen.

U vindt de betaling meteen terug in uw rekeningoverzicht binnen de internetbankieromgeving. De gegevens die u invult zijn beveiligd en kunnen niet door anderen worden gezien.

Via online betalen kunt u ook met Visa- of Mastercard betalen. Een acceptgiro is via deze weg niet mogelijk.

De gemeente krijgt altijd bericht van de status van de betaling, zodat kan worden gezien of deze is gedaan. U krijgt een bevestiging per e-mail dat de aanvraag in behandeling is genomen. Binnen Mijn Loket kunt u de status bekijken.

Persoonsgegevens kloppen niet

Als uw persoonsgegevens in de Basisregistratie personen (BRP) niet kloppen in Mijn Loket, dan moeten deze worden aangepast.

  • Als uw adresgegevens niet kloppen, geeft u dan uw verhuizing door.
  • Als er veranderingen in het buitenland zijn gebeurd, zoals een echtscheiding, geboorte of huwelijk, dan kunt u met de originele stukken langskomen in de Stadswinkel Centrum. Voor het tonen van buitenlandse brondocumenten moet u een afspraak maken bij de burgerlijke stand.
  • Als uw aanschrijfnaam in de BRP moet worden aangepast, dan kunt u een verklaring naamgebruik invullen.

Is er iets anders aan de hand dan bovenstaande gevallen en uw persoonsgegevens kloppen niet? Dan kunt u een brief opsturen, waarin u schrijft welke gegevens niet kloppen.

U kunt dit posten naar:

Gemeente Rotterdam
ter attentie van Publiekszaken
Postbus 70013
3000 KR Rotterdam