Klacht indienen
Gepubliceerd op: 19-09-2019
Geprint op: 06-08-2021
https://www.rotterdam.nl/loket/klacht/
Ga naar de hoofdinhoud

Dien een klacht in als u niet tevreden bent over de dienstverlening van de gemeente Rotterdam.

U kunt bijvoorbeeld een klacht indienen als:

  • u vindt dat u het antwoord, de oplossing of een product niet op tijd heeft gekregen of
  • u niet tevreden bent over de kwaliteit van het antwoord, de oplossing of het product of
  • u niet correct bent behandeld door een medewerker

Met het juiste formulier kan uw klacht sneller worden behandeld. Beantwoord de volgende vragen om uit te komen bij het juiste formulier.

 

 

Bericht voor bedrijven over eHerkenning

Per 1 juli 2021 verdwijnt eHerkenning niveau 1. Voor deze aanvraag heeft u dan eHerkenning niveau 2 of hoger nodig en een machtiging ‘Ondernemersloket EH 2’ voor de gemeente Rotterdam.

Wat moet u doen?
Het is belangrijk dat u eHerkenning niveau 2 koopt bij een erkend bedrijf. Zij helpen u ook met uw machtigingen. Kijk op de website van eHerkenning voor de lijst van erkende leveranciers. Neem contact op met uw leverancier voor meer informatie en houd rekening met de levertijd. Lees meer over het gebruik van eHerkenning door de gemeente Rotterdam.

 

Klacht per post indienen
Stuur een brief met uw klacht naar:

Gemeente Rotterdam
Postbus 70013
3000 KR Rotterdam

Klacht telefonisch indienen
Bel naar het gemeentelijk servicenummer 14 010 en dien uw klacht in.

Een klacht indienen is gratis.

Stuur de volgende gegevens mee:

  • de datum
  • de locatie
  • eventueel de naam van de betreffende medewerker of afdeling

Deze gegevens heeft de gemeente nodig om de klacht goed te kunnen behandelen.

  • binnen 5 werkdagen krijgt u een eerste bericht
  • na uiterlijk 6 weken geeft de gemeente een inhoudelijke reactie

Iedereen die een klacht heeft over de gemeente Rotterdam.

Heeft u nog vragen, neem dan op een andere manier contact op.