Start automatische incasso per post of e-mail aanvragen
Stap 1 van 2
Formulier invullen
Print het formulier ‘Aanvraag automatische incasso’. Vul het formulier in en zet uw handtekening eronder.
Stap 2 van 2
Opsturen
Stuur het aanvraagformulier naar:
Gemeente Rotterdam
Belastingen, afdeling Invordering
Antwoordnummer 5483
3000 VB Rotterdam
Een postzegel is niet nodig.
Of maak een duidelijke foto van beide ingevulde pagina's van het formulier. Stuur de foto per e-mail naar financieleinfogbr@rotterdam.nl. Link opent een externe pagina.
Let op:
De belastingaanslag wordt alleen in 12 maandelijkse termijnen afgeschreven als uw aanvraag op tijd bij de gemeente is. Dit is binnen 4 weken na datum van de aanslag.
De belastingaanslag wordt alleen in 12 maandelijkse termijnen afgeschreven als uw aanvraag op tijd bij de gemeente is. Dit is binnen 4 weken na datum van de aanslag.
Het eerste deel wordt afgeschreven rond de vervaldatum die op de belastingaanslag staat. Daarna wordt het geld in 12 delen aan het eind van de maand afgeschreven.