Contact Werk en inkomen
Hier leest u hoe u contact kunt opnemen met de gemeente over werk en inkomen.
De locaties van Werk en inkomen zijn open van 9.00 uur tot 16.30 uur. U kunt hier zonder afspraak terecht.
Bent u ondernemer of ZZP'er en wilt u een afspraak maken met een specialist? Of heeft u een andere vraag? Op de pagina Regionaal Bureau Zelfstandigen vind u het contactformulier.
Telefonisch
Met algemene vragen belt u naar 14 010.
Heeft u een vraag over uw eigen situatie? Zoals bijvoorbeeld over de hoogte van uw uitkering of het verzetten van een afspraak? Bel of mail dan met uw contactpersoon van Werk en inkomen. Heeft u geen contactpersoon? Bel dan naar 14 010.
Let op: vanuit het buitenland kunt u 14 010 niet bereiken. Belt u dan met +31 10 267 16 25.
Openingstijden locaties Werk en inkomen
- Locatie Centrum
- open van maandag tot en met vrijdag 9.00 tot 17.00 uur (let op: de balies sluiten om 16.30 uur)
- adres: Coolsingel 40 (ingang aan de zijkant stadhuis), 3011 AD Rotterdam.
- Locatie IJsselmonde
- open van maandag tot en met vrijdag 9.00 tot 17.00 uur (let op: de balies sluiten om 16.30 uur)
- adres: Herenwaard 23, 3078 KJ Rotterdam.
- Werkstation op Zuid: voor burgers die 27 jaar en ouder zijn, met de postcode 3071 t/m 3075
- open van maandag tot en met vrijdag 9.00 tot 17.00 uur
- adres: Koperslagerstraat 9, 3077 MD Rotterdam.
- Jongerenloket: voor jongeren onder de 27 jaar
- kijk voor openingstijden op pagina Jongerenloket
- adres: Coolsingel 40 (ingang aan de zijkant stadhuis), 3011 AD Rotterdam.
Het team Klachten Werk en inkomen van de gemeente Rotterdam behandelt meldingen over bijstandsuitkeringen. Bent u niet tevreden over de dienstverlening of service? Dan kunt u bij ons een klacht indienen. Kijk op Rotterdam.nl/klacht-bijstand.
De Cliëntenraad W&I is een onafhankelijk adviesorgaan. De Cliëntenraad zet zich in voor de belangen van alle Rotterdammers die een uitkering krijgen van de gemeente Rotterdam.
U kunt De Cliëntenraad bereiken via clientenraad@gmail.com. Link opent een externe pagina of telefoonnummer 06 288 247 06.
Uw contact met De Cliëntenraad is altijd vertrouwelijk.
Denkt u dat iemand fraudeert met uitkeringsgeld? U kunt uw vermoeden op verschillende manieren melden bij de gemeente.
Kijkt u hiervoor op de pagina over fraude. De gemeente gaat vertrouwelijk om met uw informatie.